Ma ei ole rahul! Mida ma teha saan? Väga kahju, et te ei ole meie teenusega rahul. Töötame kõvasti, et järgida e-kaubanduse kõige rangemaid juhiseid. Kui teil on probleem, mida ei saa nende sagedasti esitatavate küsimustega lahendada, võtke meiega ühendust aadressil [email protected].
Kuidas saan kontrollida oma tellimuse olekut? Saate oma tellimuse olekut kontrollida siin.
Ma ei ole oma tellimust kätte saanud! Kas te röövisite mind? Jah! ... Nali. Pärast tellimuse saatmist usaldame meiega koostööd tegevaid kohaletoimetamise ettevõtteid, et nad täidaksid oma osa. Kahjuks võib mõnikord juhtuda, et nad kaotavad paki või toimetavad selle valele aadressile. Me säilitame 25 tööpäeva pikkuse ooteaja pärast saatmist, et veenduda, et teie tellimust ei viivitata. Kui te ei saa oma tellimust selle ooteaja jooksul kätte, peame teie tellimust kadunuks ja pakume teile lahendust.
Palun võtke meiega ühendust, kui te ei saa oma tellimust 25 tööpäeva jooksul kätte.
Ma just esitasin tellimuse. Mis nüüd saab? Esiteks: Täname teid tellimuse eest! Siin on, mis juhtub: Pärast tellimuse esitamist saate kaks e-kirja, mis annavad teile teada teie tellimuse olekust. Esimene e-kiri kinnitab teie tellimust. Tavaliselt saadame tellimused 48 tunni jooksul. Teine e-kiri kinnitab teie tellimuse saatmise.
Selles e-kirjas on kõik teie konkreetse tellimuse tarne üksikasjad.
Kui te ei ole saanud ühtegi e-kirja, kontrollige kindlasti e-kirja rämpsposti / rämpskausta, mille olete meiega registreerinud.
Saate oma tellimuse olekut igal ajal siin kontrollida.
Tahan osta palju ümbriseid. Kas ma saan hulgi allahindlust? Pakume hulgiallahindlusi alates 10 ümbrisest. Kogu teabe allahindluste kohta saate ülevaate meie B2B lehel.
Minu ost katkes garantiiaja jooksul. Mis nüüd saab? Pakume kõigile meie toodetele 6-kuulist garantiiperioodi. Püüame pakkuda teile parimat võimalikku kvaliteeti. Juhul, kui teie ost katkeb selle perioodi jooksul, asendame ostetud toote tasuta.
Kui see juhtub, võtke meiega ühendust aadressil [email protected]. Palun lisage probleemi selge pilt ja teie tellimuse number. Nii saame teile võimalikult kiiresti lahenduse pakkuda.
Ma muutsin oma meelt. Kas ma saan oma ostu tagastada? Jah, saate!
Teil on võimalus tagastada oma ostud 30 päeva jooksul alates kättesaamise hetkest. Siiski on mõningaid erandeid:
Tagastamisele kuuluvad tooted:
Pakume 30-päevast tagastuspoliitikat kõigile meie kollektsiooni ümbristele ja kõigile lisatarvikutele. See tähendab, et esimese 30 kalendripäeva jooksul pärast ostu saamist saate oma meelt muuta.
Tagastame ainult siis, kui ostetud kaup on kasutamata ja kulumisjäljed puuduvad.
Pange tähele, et klient vastutab kõigi tagastamisega seotud tasude eest. Tagastuspakendid jäävad kliendi vastutusele, kuni need jõuavad CaseCompany kätte. Tagastame tellimuse täies ulatuses 7 päeva jooksul pärast tagastatud ostude kättesaamist.
Kui soovite oma ostu tagastada võtke meiega ühendust aadressil [email protected] või kui olete ELi elanik saatke meile Euroopa tarbiavõla loobumisvorm.
Tagastusi ilma meiega eelneva suhtluseta ei aktsepteerita.
Tagastusi saab saata koos tellimuse numbriga aadressile:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgia
Tagastamiseks mittekõlblikud tooted:
Me ei aktsepteeri tagastusi isikupärastatud toodetele. Iga isikupärastatud ümbris või kate on valmistatud tellimuse alusel ja meil pole võimalik teie ostu edasi müüa.
Lisavõimalused, mida olete oma tellimusele lisanud, nagu jälgitav saatmine ja kinkepakend, ei kuulu tagastamisele.
Kas ma saan oma tellimust muuta või tühistada? Kahjuks pole see võimalik. Kui teie tellimus on kinnitatud, alustame kohe tootmis- ja saatmisprotsessiga.
Me ei saa kinnituse järel oma tellimuse üksikasju muuta. Seega veenduge, et sisestasite õige saatmisaadressi ja tellisite endale sobiva toote.
Tahan üles laadida oma pilte. Milline pildiformaat ja lahendus annavad parima tulemuse? Meie disainitööriist toetab .jpeg ja .png vorminguid. Telefoniümbrise puhul soovitame lahendusena 2000×3000 pikslit. Sülearvuti ümbriste ja iPadi ümbriste jaoks soovitame lahendusena 4000×3000 pikslit.
Kui teie pilt on disainitööriista eelvaates udune või pikseldatud, on see tõenäoliselt trükituna ka udune ja pikseldatud. Seega veenduge, et kasutate kvaliteetseid pilte.
Tahan kujundada oma nutitelefoni ümbrise. Kuidas alustada? Me spetsialiseerumine võimaluses pakkuda kujundada oma telefoniümbris.
Järgige neid samme. Saate alustada siit.
1. Valige oma seade.
Meil on ümbrised enam kui 200 seadmele. Valige enda oma siit. Püüame pakkuda nii palju ümbriseid seadmetele kui võimalik. Kui meil pole teie telefoni jaoks ümbrist, andke meile teada siit.
2. Valige ümbrise tüüp, mida soovite kujundada.
Nutitelefonidele on meil kuni 7 erinevat võimalust, igaühel oma omadused, välimus ja tunnetus.
3. Alustage kujundamist!
Saate oma pildi üles laadida arvutist või oma sotsiaalmeedia kontolt. Saate lisada kuni 10 fotot ühte kollaaži. Lõpetage isikliku teksti või mõne emotikoniga lisamisega. Teil on kontroll!
Minu ost läks katki garantii perioodi jooksul. Mis nüüd saab? Pakume kõigile oma toodetele 6 kuu pikkust garantiiperioodi. Püüame pakkuda teile parimat võimalikku kvaliteeti. Juhul, kui teie ost läks katki selle perioodi jooksul asendame ostetud toote tasuta.
Kui see juhtub, võtke meiega ühendust aadressil [email protected]. Palun lisage probleemist selge pilt ja oma tellimuse number. Nii saame teile võimalikult kiiresti pakkuda lahendust.
Ma muutsin oma meelt. Kas ma saan oma ostu tagastada? Jah, saate!
Teil on võimalus tagastada oma ostud 30 päeva jooksul alates kättesaamise hetkest. Siiski on mõningaid erandeid:
Tagastamisele kuuluvad tooted:
Pakume 30-päevast tagastuspoliitikat kõigile meie kollektsiooni ümbristele ja kõigile lisatarvikutele. See tähendab, et esimese 30 kalendripäeva jooksul pärast ostu saamist saate oma meelt muuta.
Tagastame ainult siis, kui ostetud kaup on kasutamata ja ei ole kulumisjälgi.
Pange tähele, et klient vastutab kõigi tagastamisega seotud tasude eest. Tagastuspakendid jäävad kliendi vastutusele, kuni need jõuavad CaseCompany kätte. Tagastame tellimuse täies ulatuses 7 päeva jooksul pärast tagastatud ostude kättesaamist.
Kui soovite oma ostu tagastada võtke meiega ühendust aadressil [email protected] või kui olete ELi elanik saatke meile Euroopa tarbiavõla loobumisvorm.
Tagastusi ilma meiega eelneva suhtluseta ei aktsepteerita.
Tagastusi saab saata koos tellimuse numbriga aadressile:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgia
Tagastamiseks mittekõlblikud tooted:
Me ei aktsepteeri tagastusi isikupärastatud toodetele. Iga isikupärastatud ümbris või kate on valmistatud tellimuse alusel ja meil pole võimalik teie ostu edasi müüa.
Lisavõimalused, mida olete oma tellimusele lisanud, nagu jälgitav saatmine ja kinkepakend, ei kuulu tagastamisele.
Kas ma saan oma tellimust muuta või tühistada? Kahjuks pole see võimalik. Kui teie tellimus on kinnitatud, alustame kohe tootmis- ja saatmisprotsessiga.
Me ei saa kinnituse järel oma tellimuse üksikasju muuta. Seega veenduge, et sisestaksite õige saatmisaadressi ja telliksite endale sobiva toote.
Staatuse leht ütleb, et minu tellimus on "Ootel". Mida see tähendab? Kui teie tellimus on pandud "Ootel", on tavaliselt probleem. Võib-olla oleme saatnud teile juba e-kirja, et teavitada teid sellest. Kui see ei ole nii võtke meiega ühendust aadressil [email protected].
Palun kontrollige kindlasti oma registreeritud e-posti rämpsposti / rämpsposti kausta, kui te pole saanud ühtegi kinnitusmeili.
Just sain e-kirja, mis ütleb, et minu tellimus on tühistatud. Miks see juhtub? Tellimuse automaatne tühistamine toimub siis kui maksmisega on probleeme. Kui tellimuse maksmiseks kulub liiga kaua aega pärast selle tegemist, tühistab meie süsteem tellimuse automaatselt.
Kui teie tellimus tühistati teie tahte vastaselt, võtke meiega ühendust aadressil [email protected].
Kuidas saan kontrollida oma tellimuse olekut? Saate oma tellimuse olekut kontrollida siin.
Sisestage e-posti aadress, mille abil tellimuse esitasite ja teie tellimuse number ning saate oma tellimuse kohta kõige uuema teabe.
Ma ei saanud oma tellimust kätte! Kas te röövisite mind? Jah! ... Nali. Pärast tellimuse saatmist usaldame meiega koostööd tegevaid kohaletoimetamise ettevõtteid, et nad täidaksid oma osa. Kahjuks võib mõnikord juhtuda, et nad kaotavad paki või toimetavad selle valele aadressile. Me säilitame 25 tööpäeva pikkuse ooteaja pärast saatmist, et veenduda, et teie tellimust ei viivitata. Kui te ei saa oma tellimust selle ooteaja jooksul kätte, peame teie tellimust kadunuks ja pakume teile lahendust.
Palun võtke meiega ühendust, kui te ei saa oma tellimust 25 tööpäeva jooksul kätte.
Kas ma pean tellimuse kohaletoimetamisel allkirjastama? UK/EU
Meie standardse saatmisvõimalusega toimetatame teie tellimus teie postkasti. Te ei pea oma kohaletoimetamist allkirjastama.
Meie jälgitava saatmisvõimalusega peate kohaletoimetamisel allkirjastama. Kui soovite olla kindel, et olete kohaletoimetamise ajal kodus palun kontrollige oma jälgimisteavet.
US/CAN/AUS
Te peate kohaletoimetamisel allkirjastama. Kui soovite olla kindel, et olete kohaletoimetamise ajal kodus, palun kontrollige oma jälgimisteavet.
Minu jälgimiskood ei tööta. Mis nüüd saab? Mõnikord võib juhtuda, et teie jälgimiskood ei aktiveeru kohe pärast saatmist. Kui teie jälgimisinfo ei ole kättesaadav kaks päeva pärast saatmiskinnituse saamist, võtke palun ühendust meiega aadressil [email protected].
Tahan oma tellimust jälgida. Kas see on võimalik? Pakume jälgimist kõikidele tellimustele, mille puhul on valitud jälgitava kohaletoimetamise võimalus. Saate e-kirja kõigi jälgimisandmetega, kui me teie tellimuse välja saadame.
Kahjuks saame pakkuda jälgitavat saatmist ainult tellimustele, mille saatmisaadress asub ELis, USA-s, Kanadas ja Austraalias.
Me pakume standardset saatmist enamikku maailma riikidesse.
Standardse saatmise võimalus ei sisalda jälgimiskoodi.
Minu saatmisaadress asub väljaspool ELi. Kas pean maksma impordimakse? Mõned riigid väljaspool Euroopa Liitu võivad nõuda impordimaksu, tollimakse ja seotud tollitasusid impordi eest. Need kulud ei kuulu maksetesse, mida olete meile teinud. Need tasud, kui need on kohaldatavad, määratakse ja võetakse sihtkoha riigi tolliameti poolt. Täpsemate tasude üksikasjade saamiseks võtke ühendust oma kohaliku tolliametiga.
Kui kaua saatmine aega võtab? Standardse saatmise puhul ei ole tarneaeg garanteeritud. Kui on kuupäev, millele soovite, et pakk jõuaks soovitame valida jälgitava saatmise valiku.
Allpool olevad kohaletoimetamiseajad on postiteenuse poolt hinnanguliselt vajaminev aeg, mis ei hõlma kohaletoimetamise riigis asuva tolli töötlemisaega. Mõnel juhul võib teie riigi kohalik tolliamet nõuda täiendavaid dokumente ja aega, et teie pakett tollist läbi lasta, ja see võib samuti põhjustada edasilükkamist kohaletoimetamisel
Riigipühade ja kiirete perioodide ajal võib teie saadetise töötlemine ja kohaletoimetamine kogeda viivitusi. Toll ja postiteenus võivad nõuda täiendavat aega töötlemise ks/ kohaletoimetamiseks tipphoaajal (Must Reede, jõulud jne) või enne suuri ürituste (nt. Sõbrapäev). Üksikasjad riigipühade kohta kohaletoimetamise riigis leiate oma kohaliku valitsuse veebisaidilt.
Country | Shipping type | Duration (business days) |
---|---|---|
Austria | standard | 4-5 |
Austria | express | 3-4 |
Australia | express | 6-7 |
Australia | standard | 12-15 |
Belgium | standard | 3-6 |
Belgium | express | 2-4 |
Bulgaria | standard | 5-8 |
Bulgaria | express | 3-6 |
Canada | express | 5-10 |
Canada | standard | 10-15 |
Switzerland | express | 3-5 |
Switzerland | standard | 4-6 |
Cyprus | express | 5-10 |
Cyprus | standard | 5-8 |
Czech Republic | standard | 5-8 |
Czech Republic | express | 3-4 |
Germany | standard | 3-5 |
Germany | express | 3-4 |
Denmark | express | 3-4 |
Denmark | standard | 5-8 |
Estonia | standard | 5-8 |
Estonia | express | 4-6 |
Spain | standard | 5-8 |
Spain | express | 3-6 |
Finland | express | 3-6 |
Finland | standard | 5-8 |
France | express | 3-4 |
France | standard | 4-6 |
Greece | express | 4-6 |
Greece | standard | 5-8 |
Croatia | express | 4-7 |
Croatia | standard | 5-8 |
Hungary | standard | 5-8 |
Hungary | express | 3-6 |
Ireland | standard | 5-8 |
Ireland | express | 3-6 |
Italy | express | 3-6 |
Italy | standard | 5-8 |
Lithuania | standard | 5-8 |
Lithuania | express | 4-6 |
Luxembourg | express | 3-4 |
Luxembourg | standard | 3-6 |
Latvia | standard | 5-8 |
Latvia | express | 4-6 |
Malta | standard | 5-8 |
Malta | express | 5-10 |
The Netherlands | express | 1-3 |
The Netherlands | standard | 3-4 |
Norway | standard | 5-8 |
Norway | express | 5-7 |
Poland | express | 3-6 |
Poland | standard | 5-8 |
Portugal | express | 3-6 |
Portugal | standard | 5-8 |
Romania | standard | 5-8 |
Romania | express | 3-6 |
Sweden | standard | 5-8 |
Sweden | express | 3-6 |
Slovenia | standard | 5-8 |
Slovenia | express | 3-6 |
Slovakia | express | 3-6 |
Slovakia | standard | 5-8 |
United States | standard | 5-7 |
United States | express | 4-6 |
Rest of the world | standard | 10 - 15 |
Ma arvan, et midagi läks maksmisel valesti. Kuidas saan veenduda, et kõik läks hästi? Kui saame makse saadame kohe registreeritud aadressile e-kirja, milles kinnitame teie tellimuse. Kui te ei ole meilt e-kirja saanud ja teilt on meie tellimuse eest tasutud võtke palun ühendust aadressil [email protected].
Palun kontrollige kindlasti registreeritud e-posti Spam / Junk kausta, kui te ei ole saanud kinnitus-e-kirju.
Kuidas ma saan oma tellimuse eest maksta? Me aktsepteerime mitmesuguseid maksevõimalusi. PayPal, krediitkaart ja pangaülekanne.
Me töötleme ja saadame tellimuse pärast makse laekumist. Kui valite maksmise pangaülekandega võib see tellimuse töötlemist viivitada.
Tahan üles laadida oma pilte. Milline pildivorming ja eraldusvõime annavad parima tulemuse? Meie disainitööriist toetab .jpeg ja .png vorminguid. Telefoniümbrise puhul soovitame lahendusena 2000×3000 pikslit. Sülearvuti ümbriste ja iPadi ümbriste jaoks soovitame lahendusena 4000×3000 pikslit.
Kui teie pilt on disainitööriista eelvaates udune või pikseldatud, on see tõenäoliselt trükituna ka udune ja pikseldatud. Seega veenduge, et kasutate kvaliteetseid pilte.
Tahan kujundada oma nutitelefoni ümbrise. Kuidas alustada? Me spetsialiseerumine telefoniümbrise kujundamise võimaluste pakkumistele.
Järgige neid samme. Saate alustada siit.
1. Valige oma seade.
Meil on ümbrised enam kui 200 seadmele. Valige enda oma siit. Püüame pakkuda nii palju ümbriseid seadmetele kui võimalik. Kui meil pole teie telefoni jaoks ümbrist, andke meile teada siit.
2. Valige ümbrise tüüp, mida soovite kujundada.
Nutitelefonidele on meil kuni 7 erinevat võimalust, igaühel oma omadused, välimus ja tunnetus.
3. Alustage kujundamist!
Saate oma pildi üles laadida arvutist või oma sotsiaalmeedia kontolt. Saate lisada kuni 10 fotot ühte kollaaži. Lõpetage isikliku teksti või mõne emotikoniga lisamisega. Teil on kontroll!
Kuula kellegi teise arvamust
83%
|
19051
|
||
9%
|
2150
|
||
3%
|
625
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
764
|
Andy
KinnitatudNice case good fit. Would have preferred a screen cover for protection when not using but overall happy with it.
Ashley
KinnitatudEsta perfecto y noo la kito para nadaaa
Rebeca
KinnitatudA capa veio muito linda e não demorou muito.
Mgenny
KinnitatudKas sul on küsimus? Olen saadaval esmaspäevast laupäevani.
Jäta oma e-posti aadress allapoole ja saa allahindluskoodi
E-posti aadress ei ole õige
Teie kood:
It looks amazing