Mudel

Mudel

FAQ

Abi on vaja?

Tellimus

Ma ei ole rahul! Mida ma teha saan? VĂ€ga kahju, et te ei ole meie teenusega rahul. Töötame kĂ”vasti, et jĂ€rgida e-kaubanduse kĂ”ige rangemaid juhiseid. Kui teil on probleem, mida ei saa nende sagedasti esitatavate kĂŒsimustega lahendada, vĂ”tke meiega ĂŒhendust aadressil [email protected].

Kuidas saan kontrollida oma tellimuse olekut? Saate oma tellimuse olekut kontrollida siin.

Ma ei ole oma tellimust kÀtte saanud! Kas te röövisite mind? Jah! ... Nali. PÀrast tellimuse saatmist usaldame meiega koostööd tegevaid kohaletoimetamise ettevÔtteid, et nad tÀidaksid oma osa. Kahjuks vÔib mÔnikord juhtuda, et nad kaotavad paki vÔi toimetavad selle valele aadressile. Me sÀilitame 25 tööpÀeva pikkuse ooteaja pÀrast saatmist, et veenduda, et teie tellimust ei viivitata. Kui te ei saa oma tellimust selle ooteaja jooksul kÀtte, peame teie tellimust kadunuks ja pakume teile lahendust.
Palun vĂ”tke meiega ĂŒhendust, kui te ei saa oma tellimust 25 tööpĂ€eva jooksul kĂ€tte.

Ma just esitasin tellimuse. Mis nĂŒĂŒd saab? Esiteks: TĂ€name teid tellimuse eest! Siin on, mis juhtub: PĂ€rast tellimuse esitamist saate kaks e-kirja, mis annavad teile teada teie tellimuse olekust. Esimene e-kiri kinnitab teie tellimust. Tavaliselt saadame tellimused 48 tunni jooksul. Teine e-kiri kinnitab teie tellimuse saatmise.

Selles e-kirjas on kĂ”ik teie konkreetse tellimuse tarne ĂŒksikasjad.

Kui te ei ole saanud ĂŒhtegi e-kirja, kontrollige kindlasti e-kirja rĂ€mpsposti / rĂ€mpskausta, mille olete meiega registreerinud.

Saate oma tellimuse olekut igal ajal siin kontrollida.

Tahan osta palju ĂŒmbriseid. Kas ma saan hulgi allahindlust? Pakume hulgiallahindlusi alates 10 ĂŒmbrisest. Kogu teabe allahindluste kohta saate ĂŒlevaate meie B2B lehel.

Minu ost katkes garantiiaja jooksul. Mis nĂŒĂŒd saab? Pakume kĂ”igile meie toodetele 6-kuulist garantiiperioodi. PĂŒĂŒame pakkuda teile parimat vĂ”imalikku kvaliteeti. Juhul, kui teie ost katkeb selle perioodi jooksul, asendame ostetud toote tasuta.

Kui see juhtub, vĂ”tke meiega ĂŒhendust aadressil [email protected]. Palun lisage probleemi selge pilt ja teie tellimuse number. Nii saame teile vĂ”imalikult kiiresti lahenduse pakkuda.

Ma muutsin oma meelt. Kas ma saan oma ostu tagastada? Jah, saate!

Teil on vÔimalus tagastada oma ostud 30 pÀeva jooksul alates kÀttesaamise hetkest. Siiski on mÔningaid erandeid:

Tagastamisele kuuluvad tooted:
Pakume 30-pĂ€evast tagastuspoliitikat kĂ”igile meie kollektsiooni ĂŒmbristele ja kĂ”igile lisatarvikutele. See tĂ€hendab, et esimese 30 kalendripĂ€eva jooksul pĂ€rast ostu saamist saate oma meelt muuta.

Tagastame ainult siis, kui ostetud kaup on kasutamata ja kulumisjÀljed puuduvad.

Pange tÀhele, et klient vastutab kÔigi tagastamisega seotud tasude eest. Tagastuspakendid jÀÀvad kliendi vastutusele, kuni need jÔuavad CaseCompany kÀtte. Tagastame tellimuse tÀies ulatuses 7 pÀeva jooksul pÀrast tagastatud ostude kÀttesaamist.

Kui soovite oma ostu tagastada vĂ”tke meiega ĂŒhendust aadressil [email protected] vĂ”i kui olete ELi elanik saatke meile Euroopa tarbiavĂ”la loobumisvorm.

Tagastusi ilma meiega eelneva suhtluseta ei aktsepteerita.

Tagastusi saab saata koos tellimuse numbriga aadressile:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgia

Tagastamiseks mittekÔlblikud tooted:

Me ei aktsepteeri tagastusi isikupĂ€rastatud toodetele. Iga isikupĂ€rastatud ĂŒmbris vĂ”i kate on valmistatud tellimuse alusel ja meil pole vĂ”imalik teie ostu edasi mĂŒĂŒa.

LisavÔimalused, mida olete oma tellimusele lisanud, nagu jÀlgitav saatmine ja kinkepakend, ei kuulu tagastamisele.

Kas ma saan oma tellimust muuta vĂ”i tĂŒhistada? Kahjuks pole see vĂ”imalik. Kui teie tellimus on kinnitatud, alustame kohe tootmis- ja saatmisprotsessiga.
Me ei saa kinnituse jĂ€rel oma tellimuse ĂŒksikasju muuta. Seega veenduge, et sisestasite Ă”ige saatmisaadressi ja tellisite endale sobiva toote.

Tahan ĂŒles laadida oma pilte. Milline pildiformaat ja lahendus annavad parima tulemuse? Meie disainitööriist toetab .jpeg ja .png vorminguid. TelefoniĂŒmbrise puhul soovitame lahendusena 2000×3000 pikslit. SĂŒlearvuti ĂŒmbriste ja iPadi ĂŒmbriste jaoks soovitame lahendusena 4000×3000 pikslit.
Kui teie pilt on disainitööriista eelvaates udune vĂ”i pikseldatud, on see tĂ”enĂ€oliselt trĂŒkituna ka udune ja pikseldatud. Seega veenduge, et kasutate kvaliteetseid pilte.

Tahan kujundada oma nutitelefoni ĂŒmbrise. Kuidas alustada? Me spetsialiseerumine vĂ”imaluses pakkuda kujundada oma telefoniĂŒmbris.
JĂ€rgige neid samme. Saate alustada siit.

1. Valige oma seade.
Meil on ĂŒmbrised enam kui 200 seadmele. Valige enda oma siit. PĂŒĂŒame pakkuda nii palju ĂŒmbriseid seadmetele kui vĂ”imalik. Kui meil pole teie telefoni jaoks ĂŒmbrist, andke meile teada siit.

2. Valige ĂŒmbrise tĂŒĂŒp, mida soovite kujundada.
Nutitelefonidele on meil kuni 7 erinevat vĂ”imalust, igaĂŒhel oma omadused, vĂ€limus ja tunnetus.

3. Alustage kujundamist!
Saate oma pildi ĂŒles laadida arvutist vĂ”i oma sotsiaalmeedia kontolt. Saate lisada kuni 10 fotot ĂŒhte kollaaĆŸi. LĂ”petage isikliku teksti vĂ”i mĂ”ne emotikoniga lisamisega. Teil on kontroll!

Tagastused/garantii

Minu ost lĂ€ks katki garantii perioodi jooksul. Mis nĂŒĂŒd saab? Pakume kĂ”igile oma toodetele 6 kuu pikkust garantiiperioodi. PĂŒĂŒame pakkuda teile parimat vĂ”imalikku kvaliteeti. Juhul, kui teie ost lĂ€ks katki selle perioodi jooksul asendame ostetud toote tasuta.

Kui see juhtub, vĂ”tke meiega ĂŒhendust aadressil [email protected]. Palun lisage probleemist selge pilt ja oma tellimuse number. Nii saame teile vĂ”imalikult kiiresti pakkuda lahendust.

Ma muutsin oma meelt. Kas ma saan oma ostu tagastada? Jah, saate!

Teil on vÔimalus tagastada oma ostud 30 pÀeva jooksul alates kÀttesaamise hetkest. Siiski on mÔningaid erandeid:

Tagastamisele kuuluvad tooted:
Pakume 30-pĂ€evast tagastuspoliitikat kĂ”igile meie kollektsiooni ĂŒmbristele ja kĂ”igile lisatarvikutele. See tĂ€hendab, et esimese 30 kalendripĂ€eva jooksul pĂ€rast ostu saamist saate oma meelt muuta.

Tagastame ainult siis, kui ostetud kaup on kasutamata ja ei ole kulumisjÀlgi.

Pange tÀhele, et klient vastutab kÔigi tagastamisega seotud tasude eest. Tagastuspakendid jÀÀvad kliendi vastutusele, kuni need jÔuavad CaseCompany kÀtte. Tagastame tellimuse tÀies ulatuses 7 pÀeva jooksul pÀrast tagastatud ostude kÀttesaamist.

Kui soovite oma ostu tagastada vĂ”tke meiega ĂŒhendust aadressil [email protected] vĂ”i kui olete ELi elanik saatke meile Euroopa tarbiavĂ”la loobumisvorm.

Tagastusi ilma meiega eelneva suhtluseta ei aktsepteerita.

Tagastusi saab saata koos tellimuse numbriga aadressile:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgia

Tagastamiseks mittekÔlblikud tooted:

Me ei aktsepteeri tagastusi isikupĂ€rastatud toodetele. Iga isikupĂ€rastatud ĂŒmbris vĂ”i kate on valmistatud tellimuse alusel ja meil pole vĂ”imalik teie ostu edasi mĂŒĂŒa.

LisavÔimalused, mida olete oma tellimusele lisanud, nagu jÀlgitav saatmine ja kinkepakend, ei kuulu tagastamisele.

Kas ma saan oma tellimust muuta vĂ”i tĂŒhistada? Kahjuks pole see vĂ”imalik. Kui teie tellimus on kinnitatud, alustame kohe tootmis- ja saatmisprotsessiga.
Me ei saa kinnituse jĂ€rel oma tellimuse ĂŒksikasju muuta. Seega veenduge, et sisestaksite Ă”ige saatmisaadressi ja telliksite endale sobiva toote.

Tellimuse staatus

Staatuse leht ĂŒtleb, et minu tellimus on "Ootel". Mida see tĂ€hendab? Kui teie tellimus on pandud "Ootel", on tavaliselt probleem. VĂ”ib-olla oleme saatnud teile juba e-kirja, et teavitada teid sellest. Kui see ei ole nii vĂ”tke meiega ĂŒhendust aadressil [email protected].

Palun kontrollige kindlasti oma registreeritud e-posti rĂ€mpsposti / rĂ€mpsposti kausta, kui te pole saanud ĂŒhtegi kinnitusmeili.

Just sain e-kirja, mis ĂŒtleb, et minu tellimus on tĂŒhistatud. Miks see juhtub? Tellimuse automaatne tĂŒhistamine toimub siis kui maksmisega on probleeme. Kui tellimuse maksmiseks kulub liiga kaua aega pĂ€rast selle tegemist, tĂŒhistab meie sĂŒsteem tellimuse automaatselt.

Kui teie tellimus tĂŒhistati teie tahte vastaselt, vĂ”tke meiega ĂŒhendust aadressil [email protected].

Kuidas saan kontrollida oma tellimuse olekut? Saate oma tellimuse olekut kontrollida siin.

Sisestage e-posti aadress, mille abil tellimuse esitasite ja teie tellimuse number ning saate oma tellimuse kohta kÔige uuema teabe.

Saatmine ja kohaletoimetamine

Ma ei saanud oma tellimust kÀtte! Kas te röövisite mind? Jah! ... Nali. PÀrast tellimuse saatmist usaldame meiega koostööd tegevaid kohaletoimetamise ettevÔtteid, et nad tÀidaksid oma osa. Kahjuks vÔib mÔnikord juhtuda, et nad kaotavad paki vÔi toimetavad selle valele aadressile. Me sÀilitame 25 tööpÀeva pikkuse ooteaja pÀrast saatmist, et veenduda, et teie tellimust ei viivitata. Kui te ei saa oma tellimust selle ooteaja jooksul kÀtte, peame teie tellimust kadunuks ja pakume teile lahendust.
Palun vĂ”tke meiega ĂŒhendust, kui te ei saa oma tellimust 25 tööpĂ€eva jooksul kĂ€tte.

Kas ma pean tellimuse kohaletoimetamisel allkirjastama? UK/EU
Meie standardse saatmisvÔimalusega toimetatame teie tellimus teie postkasti. Te ei pea oma kohaletoimetamist allkirjastama.

Meie jÀlgitava saatmisvÔimalusega peate kohaletoimetamisel allkirjastama. Kui soovite olla kindel, et olete kohaletoimetamise ajal kodus palun kontrollige oma jÀlgimisteavet.

US/CAN/AUS
Te peate kohaletoimetamisel allkirjastama. Kui soovite olla kindel, et olete kohaletoimetamise ajal kodus, palun kontrollige oma jÀlgimisteavet.

Minu jĂ€lgimiskood ei tööta. Mis nĂŒĂŒd saab? MĂ”nikord vĂ”ib juhtuda, et teie jĂ€lgimiskood ei aktiveeru kohe pĂ€rast saatmist. Kui teie jĂ€lgimisinfo ei ole kĂ€ttesaadav kaks pĂ€eva pĂ€rast saatmiskinnituse saamist, vĂ”tke palun ĂŒhendust meiega aadressil [email protected].

Tahan oma tellimust jÀlgida. Kas see on vÔimalik? Pakume jÀlgimist kÔikidele tellimustele, mille puhul on valitud jÀlgitava kohaletoimetamise vÔimalus. Saate e-kirja kÔigi jÀlgimisandmetega, kui me teie tellimuse vÀlja saadame.

Kahjuks saame pakkuda jÀlgitavat saatmist ainult tellimustele, mille saatmisaadress asub ELis, USA-s, Kanadas ja Austraalias.

Me pakume standardset saatmist enamikku maailma riikidesse.

Standardse saatmise vÔimalus ei sisalda jÀlgimiskoodi.

Minu saatmisaadress asub vĂ€ljaspool ELi. Kas pean maksma impordimakse? MĂ”ned riigid vĂ€ljaspool Euroopa Liitu vĂ”ivad nĂ”uda impordimaksu, tollimakse ja seotud tollitasusid impordi eest. Need kulud ei kuulu maksetesse, mida olete meile teinud. Need tasud, kui need on kohaldatavad, mÀÀratakse ja vĂ”etakse sihtkoha riigi tolliameti poolt. TĂ€psemate tasude ĂŒksikasjade saamiseks vĂ”tke ĂŒhendust oma kohaliku tolliametiga.

Kui kaua saatmine aega vÔtab? Standardse saatmise puhul ei ole tarneaeg garanteeritud. Kui on kuupÀev, millele soovite, et pakk jÔuaks soovitame valida jÀlgitava saatmise valiku.

Allpool olevad kohaletoimetamiseajad on postiteenuse poolt hinnanguliselt vajaminev aeg, mis ei hĂ”lma kohaletoimetamise riigis asuva tolli töötlemisaega. MĂ”nel juhul vĂ”ib teie riigi kohalik tolliamet nĂ”uda tĂ€iendavaid dokumente ja aega, et teie pakett tollist lĂ€bi lasta, ja see vĂ”ib samuti pĂ”hjustada edasilĂŒkkamist kohaletoimetamisel

RiigipĂŒhade ja kiirete perioodide ajal vĂ”ib teie saadetise töötlemine ja kohaletoimetamine kogeda viivitusi. Toll ja postiteenus vĂ”ivad nĂ”uda tĂ€iendavat aega töötlemise ks/ kohaletoimetamiseks tipphoaajal (Must Reede, jĂ”ulud jne) vĂ”i enne suuri ĂŒrituste (nt. SĂ”brapĂ€ev). Üksikasjad riigipĂŒhade kohta kohaletoimetamise riigis leiate oma kohaliku valitsuse veebisaidilt.

Country Shipping type Duration (business days)
Austria standard 4-5
Austria express 3-4
Australia express 6-7
Australia standard 12-15
Belgium standard 3-6
Belgium express 2-4
Bulgaria standard 5-8
Bulgaria express 3-6
Canada express 5-10
Canada standard 10-15
Switzerland express 3-5
Switzerland standard 4-6
Cyprus express 5-10
Cyprus standard 5-8
Czech Republic standard 5-8
Czech Republic express 3-4
Germany standard 3-5
Germany express 3-4
Denmark express 3-4
Denmark standard 5-8
Estonia standard 5-8
Estonia express 4-6
Spain standard 5-8
Spain express 3-6
Finland express 3-6
Finland standard 5-8
France express 3-4
France standard 4-6
Greece express 4-6
Greece standard 5-8
Croatia express 4-7
Croatia standard 5-8
Hungary standard 5-8
Hungary express 3-6
Ireland standard 5-8
Ireland express 3-6
Italy express 3-6
Italy standard 5-8
Lithuania standard 5-8
Lithuania express 4-6
Luxembourg express 3-4
Luxembourg standard 3-6
Latvia standard 5-8
Latvia express 4-6
Malta standard 5-8
Malta express 5-10
The Netherlands express 1-3
The Netherlands standard 3-4
Norway standard 5-8
Norway express 5-7
Poland express 3-6
Poland standard 5-8
Portugal express 3-6
Portugal standard 5-8
Romania standard 5-8
Romania express 3-6
Sweden standard 5-8
Sweden express 3-6
Slovenia standard 5-8
Slovenia express 3-6
Slovakia express 3-6
Slovakia standard 5-8
United States standard 5-7
United States express 4-6
Rest of the world standard 10 - 15

Arveldamine

Ma arvan, et midagi lĂ€ks maksmisel valesti. Kuidas saan veenduda, et kĂ”ik lĂ€ks hĂ€sti? Kui saame makse saadame kohe registreeritud aadressile e-kirja, milles kinnitame teie tellimuse. Kui te ei ole meilt e-kirja saanud ja teilt on meie tellimuse eest tasutud vĂ”tke palun ĂŒhendust aadressil [email protected].

Palun kontrollige kindlasti registreeritud e-posti Spam / Junk kausta, kui te ei ole saanud kinnitus-e-kirju.

Kuidas ma saan oma tellimuse eest maksta? Me aktsepteerime mitmesuguseid maksevĂ”imalusi. PayPal, krediitkaart ja pangaĂŒlekanne.
Me töötleme ja saadame tellimuse pĂ€rast makse laekumist. Kui valite maksmise pangaĂŒlekandega vĂ”ib see tellimuse töötlemist viivitada.

Oma ĂŒmbrise loomine

Tahan ĂŒles laadida oma pilte. Milline pildivorming ja eraldusvĂ”ime annavad parima tulemuse? Meie disainitööriist toetab .jpeg ja .png vorminguid. TelefoniĂŒmbrise puhul soovitame lahendusena 2000×3000 pikslit. SĂŒlearvuti ĂŒmbriste ja iPadi ĂŒmbriste jaoks soovitame lahendusena 4000×3000 pikslit.
Kui teie pilt on disainitööriista eelvaates udune vĂ”i pikseldatud, on see tĂ”enĂ€oliselt trĂŒkituna ka udune ja pikseldatud. Seega veenduge, et kasutate kvaliteetseid pilte.

Tahan kujundada oma nutitelefoni ĂŒmbrise. Kuidas alustada? Me spetsialiseerumine telefoniĂŒmbrise kujundamise vĂ”imaluste pakkumistele.
JĂ€rgige neid samme. Saate alustada siit.

1. Valige oma seade.
Meil on ĂŒmbrised enam kui 200 seadmele. Valige enda oma siit. PĂŒĂŒame pakkuda nii palju ĂŒmbriseid seadmetele kui vĂ”imalik. Kui meil pole teie telefoni jaoks ĂŒmbrist, andke meile teada siit.

2. Valige ĂŒmbrise tĂŒĂŒp, mida soovite kujundada.
Nutitelefonidele on meil kuni 7 erinevat vĂ”imalust, igaĂŒhel oma omadused, vĂ€limus ja tunnetus.

3. Alustage kujundamist!
Saate oma pildi ĂŒles laadida arvutist vĂ”i oma sotsiaalmeedia kontolt. Saate lisada kuni 10 fotot ĂŒhte kollaaĆŸi. LĂ”petage isikliku teksti vĂ”i mĂ”ne emotikoniga lisamisega. Teil on kontroll!

Vajad rohkem infot?

Saad meile kirjutada: [email protected].

VĂ”ta meiega ĂŒhendust

Kuula kellegi teise arvamust

94% soovitavad meid, kas teie ka varsti?

reviews
google review kiyoh review

19.235 Arvustused

review star review star review star review star review star
81%
15581
review star review star review star review star review star
10%
1885
review star review star review star review star review star
3%
583
review star review star review star review star review star
2%
449
review star review star review star review star review star
4%
737

100% rahulolu garantii

checkmarkKirjavea ja trĂŒkivea garantii
checkmark30-pÀevane raha tagasi garantii
checkmark12-kuuline tootegarantii
checkmarkAlati sobib garantii
review star review star review star review star review star 8/10

I ordered this car as a birthday gift for my boyfriend. The case is protective as well as cute (hence the pictures of our dog). Quality is good!

Maja

Kinnitatud
MĂ„nsarp
TĂ€na
review star review star review star review star review star 10/10

Snabb leverans, jÀtte bra produkter andra gÄngen jag bestÀller hÀr jÀtte nöjd.

Lena

Kinnitatud
Smygehamn
TĂ€na
review star review star review star review star review star 10/10

Very nice

Riad

Kinnitatud
HĂ€ssleholm
TĂ€na
review star review star review star review star review star 10/10

Easy to design and order. Delivered when expected.

Megan

Kinnitatud
Northwich
Eile
Naise illustratsioon ĂŒtleb: Tere! Mina olen Sofie ja olen siin, et aidata

500,000 rahulolevat klienti, kas sinust saab varsti ĂŒks neist?

Kas sul on kĂŒsimus? Olen saadaval esmaspĂ€evast laupĂ€evani.